مقالات کرکره برقی

راهنمای نصب کرکره برقی

راهنمای نصب کرکره برقی

امروزه به دلیل حساسیت بیشتر مشاغل و بالا رفتن میزان ارزش اجناس، حفظ اموال بسیار مهم است. با پیشرفت علم و تکنولوژی و با روی کار آمدن دوربین های مداربسته و کرکره برقی های هوشمند و اتوماتیک تا حد زیادی از دغدغه افراد جهت تامین امنیت اموال آن ها کاسته شده است. دراین مقاله برآنیم تا اطلاعات مفیدی را در خصوص خرید کرکره برقی و راهنمای نصب کرکره برقی به شما ارائه دهیم.

همه چیز در مورد نصب کرکره برقی

همان طور که گفتیم قیمت کرکره برقی در زمان خرید کرکره برقی از اهمیت زیادی برخوردار است. هر چه جنس کرکره برقی بهتر باشد و بهینه تر عمل کند مسلما دارای قیمت بالاتری خواهد بود. خوشبختانه در خصوص استفاده از کرکره های برقی اصلا مهم نیست شما روزانه چندین بار آن ها را باز و بسته می کنید زیرا این کرکره ها دارای موتور پرقدرت و پرسرعت هستند.

به هر حال برای خرید کرکره برقی و نصب کرکره برقی دقت لازم را داشته و با شرکت ها و افراد مجرب در خصوص نصب کرکره برقی مشورت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب کرکره برقی می توانید راهنمای نصب کرکره برقی را دریافت و آن را مطالعه کنید تا در مواقع لزوم تصمیم درستی را اتخاذ نمایید.

غیر از نصب کرکره برقی تعمیر و نگهداری درب کرکره ای نیز بسیار مهم است. در هنگام استفاده از آن به سرعت باز و بسته شدن کرکره، امنیت و مقاومت آن در برابر ضربه، شرایط آب و هوایی، حرارت و سر و صدا توجه کنید و در صورت مشاهده هر گونه عیب و نقص به نماینده مورد نظر اطلاع دهید.

جهت نصب کرکره برقی می بایست فرد دارای تسلط کامل بر محاسبه و همچنین طراحی پروژه کرکره برقی در ابعاد مختلف باشد. همچنین شناخت و تسلط کامل بر انواع قطعات کرکره برقی و کارکرد آن ها و همچنین مونتاژ قطعات کرکره برقی نیز حائز اهمیت است. توانایی نصب انواع کرکره برقی با موتورهای مختلف و تعمیر و سرویس آن را نیز دارا باشد. سوار کردن اجزا و متصل کردن تیغه ها به یکدیگر باید به نحوی باشد که کرکره برقی به درستی کار کند و مشکلی پس از نصب به وجود نیاید.

✪ مشاوره و سفارش 09128818367✪

فروش و نصب انواع درب کرکره اتوماتیک و کرکره برقی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در تهران

کرکره برقی چیست؟

سابقه استفاده از درب های کرکره ای به یونان باستان بر می گردد که نوع برقی و اتوماتیک آن در سال 1954 توسط یک مهندس آمریکایی ساخته شد. از آن جا که این نوآوری مورد استقبال قرار گرفت کم کم با آزمون و خطاهای بسیار و با استفاده از موتورهای مکانیکی جای کرکره های دستی و سنتی را گرفت. باز و بسته شدن نوع جدید و پیشرفته این نوع از کرکره های برقی توسط موتورهای پرقدرت صورت می گیرد. جنس موتور، تیغه و بدنه آن ها بسیار مقاوم و مستحکم بوده که امنیت و مقاومت را تضمین می کند.

با مدرن شدن سبک زندگی جوامع امروزی دیگر خبری از نصب کرکره های دستی بسیار سنگین نیست. امروزه شاهد کرکره برقی پارکینگ درب مغازه ها و فروشگاه ها، بالکن و پنجره و حتی ورودی شرکت ها، فروشگاه ها، بانک ها، ادارات و مکان های لوکس در سطح شهرها هستیم. این محصولات نه تنها امنیت در برابر سرقت را تضمین می کند بلکه عایق بسیار خوبی در برابر حرارت و سر و صدا هستند.

کرکره برقی یا اتوماتیک با استفاده از ریموت کنترل باز و بسته شده و در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار وجود دارند. به همین جهت خرید کرکره برقی در بازار متنوع امروز با توجه به نیازهای متفاوت مشتریان بسیار راحت شده است. کرکره برقی فولادی، شیشه ای و مدل های دیگر از انواع کرکره برقی هستند.

کرکره برقی چیست

تفاوت کرکره برقی و کرکره های دستی

سرعت باز و بسته کردن در کرکره های برقی امروزی به دلیل اتوماتیک بودن آن و تنها با زدن یک دکمه بسیار بالا بوده و کار را راحت کرده است. درب کرکره ای با کرکره اتوماتیک دارای امنیت بیشتر است و همچنین ظاهری زیباتر و مدرن تر را به خانه، مغازه، فروشگاه و انواع ساختمان می دهد. کرکره برقی فولادی، کرکره برقی شفاف پلی کربنات و آلومینیومی از انواع کرکره برقی از نظر نوع جنس هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کرکره برقی شیشه ای می توانید به لینک زیر در بابادر مراجعه کنید:

تفاوت کرکره برقی و کرکره دستی

انواع کرکره برقی از لحاظ نوع جنس

جهت خرید کرکره برقی و همچنین با در نظر گرفتن قیمت کرکره برقی می بایست ابتدا به انتخاب نوع کرکره برقی از نظر جنس ساخت توجه کنید. کرکره برقی شیشه ای با توجه به جنس شیشه ای آن که در دو نوع شفاف و مات در بازار موجود است مناسب فضاهایی می باشد که چشم انداز را حفظ کند.

به طور مثال اگر ساختمان محل زندگی و یا کار شما دارای چشم انداز زیبایی است بهتر است درب کرکره ای، کرکره برقی بالکن، پنجره و یا تراس خود را از نوع شیشه ای انتخاب کنید. حتی امروزه از این نوع کرکره برقی در دکوراسیون داخلی نیز استفاده می شود. قیمت کرکره برقی شیشه ای نسبت به انواع دیگر کرکره برقی بیشتر است.

کرکره برقی فولادی نوع دیگری از کرکره برقی بوده که در برابر آتش سوزی، ضربه و سرقت بسیار مقاوم هستند. بنابراین از کرکره برقی فولادی بیشتردر کرکره برقی پارکینگ، مغازه و فروشگاه استفاده می شود. قیمت کرکره مغازه با جنس فولادی نیز نسبت به امنیتی که ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است. برای اطلاعات بیشتر راجع به کرکره برقی ضد سرقت فولادی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

کرکره برقی آلومینیومی نیز نوع دیگر کرکره برقی است که در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. شاید بیشترین نوع کرکره برقی در بازار همین کرکره برقی های آلومینیومی باشند.

سخن آخر

قیمت کرکره برقی به عواملی مانند جنس کرکره برقی، جنس تیغه و موتور آن و همچنین سایر اجزا و قطعات و مواد اولیه کرکره برقی بستگی دارد. هر چه کیفیت مواد و ساخت قطعات بهتر باشد بر روی کیفیت کلی کرکره برقی تاثیر مستقیم گذاشته و بالطبع قیمت کرکره برقی بالا خواهد بود. از طرفی غیر از کیفیت، برند تولید کننده و یا شرکت وارد کننده نیز در قیمت ها موثر خواهد بود. برخی از نمایندگی های فروش نیز با توجه به کیفیت خدماتی که ارائه می دهند مانند نصب کرکره برقی به صورت حرفه ای و پشتیبانی شبانه روزی و سریع دارای قیمت کرکره مغازه، کرکره برقی پارکینگ و به طور کلی انواع درب کرکره ای بیشتری هستند.

راهنمای نصب کرکره برقی دارای فرایند آموزشی است که بهتر است هر فردی که علاقه مند به نصب کرکره برقی است به آن مسلط باشد. کرکره برقی نیز مانند دوربین های مداربسته که امنیت و آسایش را برای افراد به ارمغان می آورند، مورد استقبال مردم جهت استفاده در کرکره برقی پارکینگ، کرکره برقی مغازه و غیره قرار گرفته و هم اکنون تولیدکنندگان بسیاری محصولات خود را روانه بازار کرده اند. کرکره برقی بر اساس نوع جنس در سه مدل کرکره برقی شیشه ای ، کرکره برقی فولادی و آلومینیومی موجود است. افراد می توانند با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب و خرید کرکره برقی را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *