بابادر ارائه دهنده خدمات چاپ و پرینت عکس ، تصویر و طرح دلخواه روی کرکره برقی بصورت تخصصی

چاپ روی کرکره برقی

چاپ روی کرکره

 در سال­ های اخیر با افزایش قابل توجه رقیبان در کسب ­و کارهای مختلف، شاهد آن هستیم که به همان نسبت تعداد تبلیغات و توجه به امر تبلیغات نیز در فضای کسب ­کارها افزایش یافته است. در نتیجه امروزه تمامی صاحبان کسب­ و کارها از تمامی ظرفیت ­ها برای تبلیغات و معرفی محصولات یا خدمات خود به مشتریان بالقوه نهایت استفاده را می کنند.

  از جمله تاثیرگذارترین و جذاب­ترین ظرفیت­ هایی که در چند سال اخیر برای تبلیغ خدمات و محصولات مورد توجه قرار گرفته است، چاپ تبلیغات بر روی کرکره برقی است. کرکره برقی که در ابعاد و اندازه­ های مختلف و با رنگ­ بندی­ های متنوع در بازار ارائه می­شود به جهت این­که جلوه­ای مدرن به مغازه و کسب­ و کار شما می­بخشد، خود به­ خود عاملی تبلیغاتی محسوب می­شود. این امر با چاپ دیجیتالی کرکره برقی دوچندان نیز می شود.

چاپ روی کرکره برقی

مزیت های چاپ دیجیتالی کرکره برقی

  با چاپ دیجیتالی کرکره برقی دیگر نگران تغییرات آب­ هوایی و افت کیفیت عکس و نوشته ­های خود بر روی کرکره برقی نخواهید بود. خدمات بابادر در چاپ و پرینت روی سطح کرکره برقی بدون محدودیت در ابعاد و طرح­ های دلخواه قابل طراحی و در کمترین زمان ممکن صورت می­گیرد.

   بابادر با استفاده از تکنولوژی چاپ آنتی یووی، مقاومت و حفظ کیفیت عناوین و عکس­ های چاپ شده بر روی کرکره برقی را از فرسایشات جوی، افت کیفیت در اثر تماس با تینر و حلال­ های دیگر، تابش نور خورشید و … تضمین می­کند. با تکنولوژی چاپ روی کرکره برقی تبلیغات و طرح ­های مورد نظر شما بخشی از بدنه کرکره برقی می­شود و طی دفعات زمانی مختلف قابل شست و شو نظافت خواهد بود.

چرا بابادر چاپ روی کرکره برقی را پیشنهاد می کند ؟

   با صرف هزینه بسیار کمتر نسبت به چاپ بیلبرد و مدیوم­ های تبلیغاتی دیگر، راهی مطمئن و تضمینی را برای تبلیغ محصول یا خدمات خود در پیش می­گیرید. تبلیغات شما تا مدت طولانی در محل اصلی کسب­ و کار شما با حفظ کیفیت اصلی باقی خواهد ماند.

  بابادر خدمات چاپ روی کرکره برقی را با حفظ اصول حرفه ­ای، طی یک روز و با قیمتی مناسب و کیفیتی تضمینی برای مشتریان خود ارائه می­دهد.

برای اطلاع از قیمت کرکره برقی و انواع خدمات چاپ کرکره برقی با ما تماس حاصل فرمایید

09100483868 – 09128818367