خدمات پس از فروش بابادر ، تضمین بهترین خدمات تعمیر ، نصب و نگه داری کرکره برقی و درب اتوماتیک کرکره ای

تعمیر کرکره برقی

خدمات پس از فروش

 خدمات پس از فروش در خرید و استفاده از بعضی محصولات اهمیت بیشتری پیدا می کند. کرکره و درب برقی نیز از جمله محصولاتی است که به دلیل حساسیت آن باید خدمات پس از فروش درخوری توسط مجموعه نصب کننده و فروشنده آن به مشتری ارائه شود.

شاید برای درک اهمیت خدمات پس از فروش کرکره برقی ذکر یک مثال خالی از لطف نباشد. فکر کنید صبح یک روز سرد و بارانی قصد خارج کردن اتومبیل خود را از پارکینگ داشته باشید. با فشردن دکمه ریموت کرکره برقی می بینید که موتور کرکره برقی عمل نمی کند و یا موتور شروع به کار می کند اما کرکره باز نمی شود و بسیاری از نقص ها و مشکلات دیگری که ممکن است برای کسانی که از کرکره برقی استفاده می کنند پیش بیاید. تمامی این مشکلات و اخلالات نه به دلیل عدم کیفیت قطعات کرکره برقی بلکه مانند هر وسیله الکترومکانیکی دیگر ممکن است به دلیل شرایط جوی، استفاده نامناسب و حوادث طبیعی یا غیر طبیعی به وجود آید.
تحت چنین شرایطی خرید و نصب کرکره و درب برقی از مجموعه و شرکتی که در فاکتور نصب و تعمیر خود خدمات پس از فروش تضمینی و بلند مدتی را ارائه می دهد، دو چندان می شود. شرکت بابادر به دلیل اطمینان کامل از کیفیت محصولات خود و همچنین با اتکا به مهارت و تجربه تکنسین های خود در نصب و تعمیر کرکره و درب برقی، در بخش خدمات پس از فروش خود بالاترین و بیشترین امتیازات را به مشتریان خود ارائه می دهد.

بابادر در اولین فرصت نیروی تعمیركار خود را به محل مورد نظر اعزام کرده، و در کوتاه ترین زمان مشکل به وجود آمده را برطرف خواهد کرد. کارشناسان بابادر در تمامی ساعات شبانه روز آماده رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و سوالات مشتریان و تمامی کسانی هستند که می خواهند در رابطه با قیمت کرکره و درب برقی و مدل های گوناگون آن اطلاعاتی به دست آورند.

کرکره برقی و درب اتوماتیک کرکره ای بابادر

✪ مشاوره و سفارش 09128818367 ✪

فروش و نصب انواع درب کرکره اتوماتیک و کرکره برقی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در تهران