بابادر، ارائه دهنده تمامی خدمات در زمینه درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید. به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک، رفت و آمد از آن به سهولت صورت می پذیرد و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است . درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعات خاصی استفاده می‌شود. بابادُر با سال ها تجربه در زمینه درب های اتوماتیک، این امکان را فراهم نموده است تا کنترل رفت و آمد و در نتیجه برقراری امنیت به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد. بابادر با بهره گیری از بهترین درب های اتوماتیک علاوه بر ارائه کیفیت بالا، زیبایی خیره کننده ای نیز به نمای ساختمان می بخشند و با ارائه خدمات برتر و قابل اعتماد در زمینه درب اتوماتیک، در انتخاب هر چه بهتر به شما کمک می کند. اگر به دنبال دریافت راهنمای خرید درب های اتوماتیک  هستید، کارشناسان ما جهت پاسخگویی و مشاوره رایگان در خدمت شما هستند. همچنین با خرید از بابادر، تمامی خدمات درب های اتوماتیک از جمله نصب درب های اتوماتیک، تعمیر درب های اتوماتیک، نصب قطعات جانبی و ... را با خیال آسوده به این شرکت بسپارید. درب اتوماتیک برقی دارای انواع مختلفی مثل درب کرکره ای، درب شیشه ای، درب پارکینگی و درب صنعتی می باشد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه درب های اتوماتیک با بابادُر در ارتباط باشید

(پشتیبانی 24 ساعته )

درب اتوماتیک شیشه ای

یکی از انواع درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک شیشه ای می باشد که از آن در بسیاری از مکان‌ها مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، آسانسورها و... که دارای بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود؛ به طور کلی درب اتوماتیک شیشه ای به درب هایی گفته می شوند که به صورت هوشمند (اتوماتیک) و یا با استفاده از یک ریموت از راه دور و یا دکمه ی تعبیه شده باز یا بسته شوند، اولین و مهم ترین برتری این درب ها به انواع دیگر درب ها راحتی استفاده از آنها است. این درب ها دارای امنیت بسیار بالایی هستند و به طور چشم گیری (تا 70 درصد) از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلو گیری می كند و به علت استفاده از درزگیرهای مویی و یا لاستیكی بین فریم ها مانع نفوذ گردو خاك، حشرات و صدا به داخل اماكن می گردد؛ یکی از مهم ترین دلایلی که درب های شیشه ای اتوماتیک تا این حد مورد توجه قرار گرفته، رعایت بهداشت اشخاص در باز و بسته نمودن درب است که به دلیل عدم وجود دستگیره ، موارد بهداشتی در آنها به طور کامل رعایت شده و در جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار تاثیر چشمگیری دارد. بسیاری از کسانی که از درب های شیشه ای سکوریت در مغازه ها و فروشگاه های خود استفاده می کردند پس از ورود درب های اتوماتیک به بازار، به دلیل امکانات بیشتر این نوع درب(از جمله قفل برقی و سنسور های آن)، به درب های اتوماتیک شیشه ای روی آوردند.

عکس های درب اتوماتیک شیشه ای

اجزای درب اتوماتیک شیشه ای

درب های شیشه ای اتوماتیک دارای اجزایی چون موتور، مدار فرمان (کنترل باکس)، چشمی و سنسور های ایمنی بین درب ها، تسمه تایم و هرزگرد، فولی سرموتور و گریبکس، اینکودر موتور های دانکر، غلتک و هنگر، کاور گیر و نگه دارنده، منبع تغذیه، کلید هوشمند چند حالته، قفل و باطری بکاب می باشد اما مهم ترین جزء درب شیشه ای اتوماتیک، اپراتور درب شیشه ای می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است. از مهمترین و بهترین برند های اپراتور درب  شیشه ای روز دنیا می توان به برندهای FAAC ایتالیا، DKM ایتالیا، Unique، LABEL ایتالیا، Holux آلمان، CAME ایتالیا، BETA چین، Tiuny چین، Barzante چین و Sesamo اشاره کرد. همه انواع درب شیشه ای دارای یک موتور می باشند و تنها در درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود . نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

چشمی های درب اتوماتیک شیشه ای

چشمی درب اتوماتیک شیشه ای، یکی از قطعات مهم و اصلی در کارکرد درب اتوماتیک می باشد که در فرایند باز و بسته شدن درب به صورت اتوماتیک بسیار تاثیر گذار است.چشم های درب اتوماتیک دارای دو جزء می باشد :

  1. دو چشم الکترونیکی مادون قرمز در بالای درب اتوماتیک
  2. یک جفت چشمی مادون قرمز در داخل فریم درب اتوماتیک

با نصب اشعه های مادون قرمز بر بالای درب رفت و آمد افراد را شناسایی و در صورت حرکت مستقیم به سمت درب اتوماتیک حضور افراد و اشیا را از طریق قطع اشعه های مادون قرمز شناسایی کرده و موجب باز شدن درب می شود.

فروش و نصب فوری کرکره برقی و درب اتوماتیک در تهران

مراحل راه اندازی يک سيستم درب اتوماتیک شیشه ای

1- نصب تابلو و تجهيزات مکانيکی و الکتريکي سيستم درب اتوماتیک
۲- تکميل سيم بندي تابلو وديگر تجهيزات سيستم درب اتوماتیک
۳- تنظيم يا  ريگلارژ ميکرو سوئيچ های مسير حرکت درب شیشه ای
۴- تست  مراحل باز و بسته شدن درب
۵- تنظيم ميکرو پروسسور به روي حالت عملکرد مطلوب درب شیشه ای اتوماتیک

نحوه کارکرد درب های شیشه ای برقی اتوماتیک بدین صورت می باشد که ابتدا برق شهری وارد منبع تغذیه دستگاه شده و به برق ۲۴ ولت برای تغذیه موتور و مرکز کنترل تقلیل می یابد. مدار فرمان، عملکرد موتور و قفل برقی را براساس اطلاعات دریافتی از رادارها و سایر سنسورهای حرکتی زیر نظر می گیرد. در صورتی که سنسورها حضور فرد یا جسمی را تشخیص دهند ، مدار فرمان به موتور فرمان حرکت می دهد و نیروی حاصل از موتور به کمک تسمه انتقال قدرت به هنگرها منتقل می شود. هنگرها نیز که وظیفه ی نگهداری لت های متحرک را بر عهده دارند بر روی ریل تعبیه شده در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در نتیجه درب باز می شود . تمامی تجهیزات فوق الذکر درون شاسی درب اتوماتیک قرار گرفته و یک پوشش آلومینیومی با عنوان کاور بر روی آن قرار می گیرد .

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به عوامل زیر بستگی دارد :

  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تاثیرگذار است
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل شود.
  •  قیمت چشمی درب اتوماتیک به ابعاد فضای نصب و جنس فریم های درب اتوماتیک(آلومینیوم یا استیل) بستگی دارد.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی و تاشو که به عنوان درب اتوماتیک شیشه ای سوئینگ و فلدینگ هم از آن نام برده می شود  بیشتر در مکان هایی به کار می رود که به علت محدودیت در عرض، امکان نصب درب اتوماتیک دیگری وجود نداشته باشد.این نوع درب جهت ورودی های بسیار کم عرض (کمتر از 200 سانتیمتر) مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب...

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی و تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای نیم گرد یا تمام گرد می تواند به شکل نیم دایره، دایره کامل و یا قوسی از یک دایره باشد. با نصب این درب ها به صورت دایره کامل، یک فضای استوانه ای به وجود می آید که این فضا تبادل هوای داخل و بیرون را به حداقل رسانده و از اتلاف انرژی و نفوذ گرد و خاک و دیگر عوامل طبیعی به داخل ساختمان جلوگیری می کند و نیز باعث عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج می گردد.

ادامه مطلب...

درب اتوماتیک نیم گرد و تمام گرد

درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی بیشتر در ورودی هایی که نیاز به بازشوی بیشتری دارند، مانند مراکز تجاری و بعضی از اماکن عمومی پر تردد، استفاده می شود . کاربر می تواند با توجه به نیاز خود، درب ها را روی وضعیت اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع تنظیم کند. نصب سیستم های کنترل تردد و یا ریموت کنترل بر روی درب اتوماتیک شیشه ای، کاربر را قادر به کنترل ورودها و خروج ها می سازد. وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، امنیت عابران را در برابر برخورد احتمالی با درب ها، تأمین می کنند.

ادامه مطلب...

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب های اتوماتیک شیشه ای یکی از پرکاربردترین درب هایی هستند که برای ورودی پاساژها و اماکن عمومی و سایر مکان ها به فراوانی استفاده می شوند. این درب ها می توانند به صورت یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک یا دو لنگه متحرک یا تک لنگه متحرک باشند. هر کاربر با توجه به نیاز خود می تواند درب ها را روی وضعیت اتوماتیک، دائم باز، دائم بسته، حالت زمستانی یا نیمه باز، ورود ممنوع و یا خروج ممنوع تنظیم کند. امنیت عابران در برابر برخورد احتمالی با وجود سیستم سنسورهای ایمنی خطی بین درب ها و کنترل کننده های هوشمند با قابلیت ضد برخورد، تامین می شود. معمولاً برای درب های شیشه ای از شیشه 10 میلیمتری سکوریت استفاده می شود که این قطر تا 20 میلیمتر نیز قابل افزایش است.

ادامه مطلب...

درب اتواتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ که از آن به عنوان کشویی و ریلی هم یاد می شود از پرکاربرد ترین نوع های درب های شیشه ای هستند.

درب اتوماتیک شیشه ای

برتری درب های شیشه ای نسبت به سایر درب ها چیست؟

اولین و مهم ترین برتری این درب ها به انواع دیگر درب ها راحتی استفاده از آنها است. این نوع درب دارای امنیت بسیار بالایی می باشد و به طور چشم گیری (تا 70 درصد) از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلو گیری می كند و به علت استفاده از درزگیرهای مویی و یا لاستیكی بین فریم ها مانع نفوذ گردو خاك، حشرات و صدا به داخل اماكن می گردد؛ یکی از مهم ترین دلایلی که درب های شیشه ای برقی تا این حد مورد توجه قرار گرفته، رعایت بهداشت اشخاص در باز و بسته نمودن درب است که به دلیل عدم وجود دستگیره ، موارد بهداشتی در آنها به طور کامل رعایت شده و در جلوگیری از انتشار بیماری های واگیردار تاثیر چشمگیری دارد.

مهم ترین جزء درب های برقی شیشه ای چیست؟

مهم ترین جزء درب های شیشه ای، اپراتور آنها می باشد که انواع آن با قیمت و کیفیت متفاوت در بازار ایران موجود می باشد و تقریبا بیشترین قیمت درب شیشه ای مربوط به اپراتور آن است.

نحوه کارکرد درب های شیشه ای اتوماتیک چگونه است؟

نحوه کارکرد درب شیشه ای اتوماتیک بدین صورت می باشد که ابتدا برق شهری وارد منبع تغذیه دستگاه شده و به برق ۲۴ ولت برای تغذیه موتور و مرکز کنترل تقلیل می یابد. مدار فرمان، عملکرد موتور و قفل برقی را براساس اطلاعات دریافتی از رادارها و سایر سنسورهای حرکتی زیر نظر می گیرد. در صورتی که سنسورها حضور فرد یا جسمی را تشخیص دهند ، مدار فرمان به موتور فرمان حرکت می دهد و نیروی حاصل از موتور به کمک تسمه انتقال قدرت به هنگرها منتقل می شود. هنگرها نیز که وظیفه ی نگهداری لت های متحرک را بر عهده دارند بر روی ریل تعبیه شده در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در نتیجه درب باز می شود . تمامی تجهیزات فوق الذکر درون شاسی درب قرار گرفته و یک پوشش آلومینیومی با عنوان کاور بر روی آن قرار می گیرد .

درب های اتوماتیک شیشه ای دارای چه انواعی است؟

1. درب لولایی و تاشو 2. درب نیم گرد و تمام گرد 3. درب تلسکوپی 4. درب تک لت و دو لت

نمایش دادن همه 4 نتیجه

Show sidebar