کرکره برقی

کرکره برقی رول گیتر یکی از انواع کرکره برقی با امنیت بالا است که از مزیت‌های اصلی آن می‌توان به زیبایی، عبور نور و خاصیت ضد سرقت بودن آن اشاره کرد. همچنین در عین ایجاد امنیت، تهویه هوا و نورگیری مناسبی دارد که از امتیازات دیگر این کرکره برقی محسوب می‎شود. کرکره ضد سرقت رول گیتر برای کسانی که قصد تعویض کرکره‌های قدیمی خود را ندارند می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر قصد خرید کرکره برقی رول گیتر را دارید می‌توانید از کارشناسان بابادر کمک بگیرید.

کرکره رول گیتر چه کاربردهایی دارد؟

با طراحی مدرن شهری و گسترش تنوع کرکره‌ها، رول گیتر نیز در ورودی مراکز تجاری و اداری، بانک‌ها، طلا فروشی‎ها و صرافی‎ها، موسسات و ساختمان‌های مسکونی، جهت حفظ امنیت در محل ورود و خروج و جلوگیری از سرقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع کرکره برای پنجره نیز در ابعاد دلخواه قابل استفاده است.

کرکره برقی رول گیتر

خرید کرکره برقی رول گیتر

برای خرید کرکره برقی رول گیتر یا اطلاع از قیمت کرکره رول گیتر می‌توانید با کارشناسان بابادر تماس حاصل نمایید. این نکته را هنگام خرید کرکره رول گیتر در نظر بگیرید که قیمت آن متناسب با نوع تیغه، موتور کرکره برقی و مساحت آن متفاوت است و حتما باید از نمایندگی معتبر خریداری شود.

انواع کرکره برقی رول گیتر

کرکره برقی رول گیتر بر اساس جنس تیغه و نوع موتور دسته‌بندی مختلفی دارد که عبارتند از:

کرکره رول گیتر با تیغه پلی کربنات

این دسته از کرکره‌های رول گیتر به دلیل دارا بودن تیغه‌های پلی کربنات و شفاف، برای طلافروشی‌ها، صرافی‌ها و بانک‌ها مناسب هستند. تفاوت این نوع کرکره با کرکره امنیتی این است که لوله‌های کرکره پلی کربنات توخالی بوده و مقاومت لوله‌های توپر و فولادی کرکره امنیتی را ندارند.

کرکره رول گیتر با تیغه آلومینیومی دوجداره با فوم

در میان کرکره‌های ضد سرقت، مقاوم‌ترین آن‌ها دارای تیغه‌های دوجداره و فوم هستند که به همین دلیل استفاده از فوم در لایه میانی، عایق خوبی برای صدا و دما می‌باشند.

کرکره ضد سرقت با تیغه آلومینیوم

برای این نوع کرکره، ورق‌های آلومینیمی 80 یا 100 سانتی‌متری و همچنین لوله‌های فولادی بسیار مقاوم بین تیغه‌ها استفاده می‌شود. مفتول‌های به کار برده شده برای این کرکره نیز در برابر ضربه و برش مقاومند؛ به همین دلیل کرکره برقی رول گیتر با تیغه آلومینیومی، به کرکره امنیتی نیز معروف است.

10 تولیدکننده برتر تیغه کرکره برقی

قیمت کرکره برقی رول گیتر

با توجه به طول و عرض کرکره برقی رول گیتر، نوع تیغه استفاده شده، و هم‌چنین نیاز به وجود برق اضطراری، قیمت کرکره برقی رول گیتر متفاوت است. علاوه بر این، چنانچه بخواهید بعد از خرید، پرسنل بابادر کرکره را نصب نمایند قیمت نهایی متغیر خواهد بود. از جمله عوامل دیگری که در قیمت کرکره برقی رول گیتر تاثیر گذار است عبارتند از:

  • نوع میلگرد و لوله استیل مصرفی
  • نوع رنگ (طلایی، استیل و غیره)
  • نوع ریل مصرفی متناسب با ابعاد درب
  • نوع موتور مصرفی متناسب با وزن و ابعاد کرکره
  • محل و شرایط نصب و اجرای پروژه

ویژگی‌ها و مشخصات فنی کرکره برقی رول گیتر

1-دارای سیستم خلاص کن است که هنگام قطعی برق مشکلی به وجود نمی‌آید.

2- رنگ این نوع کرکره متناسب با کاربرد و مکان نصب، می‌تواند متنوع باشد. با این حال کرکره طلایی رنگ و استیل بیشترین استفاده را دارند.

3- به دلیل استفاده از ریل‌های مخصوص لبه 10 که بسیار محکم هستند، این نوع کرکره برقی بیشترین مقاومت را در برابر ضربه یا کشیدگی دارد.

4- محدودیتی در درجه دمایی و ابعاد این نوع کرکره وجود ندارد. کرکره برقی رول گیتر در بازه بازه 30- تا 70+ قابل استفاده بوده؛ و همچنین از دهنه کوچک مانند پنجره گرفته تا دهنه ‎های عریض مانند دروازه‌های بزرگ کارخانه‌ها و سوله‌ها قابل استفاده است.

5- این کرکره برقی به دلیل تعداد زیاد اتصالات محکم و مقاومی که دارد در برابر نفوذپذیری بسیار مقاوم است و به همین دلیل کرکره ضد سرقت رول گیتر را نفوذ ناپذیر می‌دانند.

6- وزن تقریبی تیغه رول گیتر 18 الی 20 کیلوگرم بوده که به وسیله لوله استیل پوشانده شده است. پایه‌ها و محور کرکره رول گیتر نیز از جنس آهن است.

7- استفاده از کرکره ضد سرقت رول گیتر این امتیاز را هم دارد که ویترین مغازه هنگام شب وقتی کرکره پایین است، با نورپردازی مناسب در معرض نمایش قرار داده شود که این، خود تبلیغی برای آن مغازه محسوب می‌شود.

8- تیغه‌ها از مواد درجه 1 تولید شده و کاملا ساخت ایران می‌باشند.

9- به دلیل مشبک بودن تیغه‌های رول گیتر و فضای خالی بین تیغه ها، امکان نصب این نوع کرکره برقی در فضاهای بادگیر با سرعت 160 کیلومتر بر ساعت وجود دارد.

10- تمام اجزای تشکیل دهنده کرکره رول گیتر مانند کرکره برقی است با این تفاوت که نوع تیغه متمایز بوده و هم‌چنین تیغه به صورت رول شده پای کار می آید. همچنین به دلیل وزن بالای تیغه رول گیتر، به موتورهایی با نیوتون بالاتری که جوابگوی این میزان وزن باشند نیاز است.

ساختار کرکره برقی رول گیتر

قرقره‌هایی در دو طرف درب تعبیه شده که در ریل قفل می‌شود و بدین صورت جلوی خروج درب از ریل و ضربه شدید گرفته می‌شود. همچنین امکان خارج شدن کرکره رول گیتر از ریل وجود نخواهد داشت.

ساختار کرکره برقی رول گیتر با کرکره پلی کربنات بسیار مشابه است. یکی از تفاوت‌های آن، در جنس میله‌های به کار رفته در تیغه است. لوله‌های استیل کرکره پلی کربنات تو خالی است اما رول گیتر تعدادی میل ترانس (میلگرد توپر 8 تا 12) دارد که از درون لوله‌های افقی عبور داده شده‌اند و به جای پلی کربنات بین دو عدد لوله استیل افقی، قطعات فلزی قرار دارد. با نصب کرکره برقی رول گیتر همزمان هم گارد استیل و هم کرکره برقی نصب نموده‌اید که امنیت محیط شما را بسیار بالا می‌‎برد.

این نوع کرکره‌ها ضد برش بوده و دارای مفتول‌های فولادی آبکاری شده همراه با روکش آلومینیومی هستند.

کرکره برقی

سخن پایانی

هنگام خرید باید به اصلی‌ترین ویژگی ‎های کرکره برقی رول گیتر توجه داشته و نصب آن را به متخصص و کاربلد بسپارید تا دچار مشکل یا آسیب‌های احتمالی نشود. هم‌چنین به ضمانت شرکت توجه داشته باشید. با توجه به ویژگی‌های زیاد و کاربردهای متنوع کرکره ضد سرقت رول گیتر، برای خرید و مشاوره با کارشناسان بابادر در ارتباط باشید.