بابادر، ارائه بهترین خدمات در زمینه درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید. به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک، رفت و آمد از آن به سهولت صورت می پذیرد و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است . درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعات خاصی استفاده می‌شود. بابادُر با سال ها تجربه در زمینه درب های اتوماتیک، این امکان را فراهم نموده است تا کنترل رفت و آمد و در نتیجه برقراری امنیت به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد. بابادر با بهره گیری از بهترین درب های اتوماتیک علاوه بر ارائه کیفیت بالا، زیبایی خیره کننده ای نیز به نمای ساختمان می بخشند و با ارائه خدمات برتر و قابل اعتماد در زمینه درب اتوماتیک، در انتخاب هر چه بهتر به شما کمک می کند. اگر به دنبال دریافت راهنمای خرید درب های اتوماتیک  هستید، کارشناسان ما جهت پاسخگویی و مشاوره رایگان در خدمت شما هستند. همچنین با خرید از بابادر، تمامی خدمات درب های اتوماتیک از جمله نصب درب های اتوماتیک، تعمیر درب های اتوماتیک، نصب قطعات جانبی و ... را با خیال آسوده به این شرکت بسپارید. درب اتوماتیک برقی دارای انواع مختلفی مثل درب کرکره ای، درب شیشه ای، درب پارکینگی و درب صنعتی می باشد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه درب های اتوماتیک با بابادُر در ارتباط باشید

(پشتیبانی 24 ساعته )

درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی

یکی از پرکاربرد ترین انواع درب های اتوماتیک، درب اتوماتیک پارکینگی است. امروزه درب اتوماتیک پارکینگی یکی از الزامات هر ساختمان است. درب اتوماتیک با استفاده از موتور الکتریکی خود به شما این امکان را میدهد که به صورت خودکار تنها با استفاده از ریموت کنترل درب پارکینگ را باز و بسته نموده و به آسانی تردد نمایید. درب های اتوماتیک پارکینگی معمولا جهت رفت و آمد ماشین و سایر وسایل نقلیه بزرگ می باشد. اما درب های اتوماتیک پارکینگی کوچکی نیز وجود دارند که دارای یک پانل تکی چرخنده است و در زیر سقف پارکینگ جاگذاری می شود. درب های اتوماتک پارکینگی بزرگتر معمولا از چند پانل متصل به هم که به سمت بالا جمع می شوند، ساخته شده است. مدل این درب های پارکینگی اتوماتیک، فنری و با وزن متعادل است که به جهت کاهش وزن آن می باشد تا مقدار نیروی موتوری و انسانی لازم برای باز کردن درب اتوماتیک را کاهش دهد. درب های اتوماتیک پارکینگی از فلز، فایبر گلاس و یا چوب ساخته می شوند، همچنین امکان دارد عایقی برای حفظ دمای بالا و پایین در کنار آن کار گذاشته شود.

انواع درب اتوماتیک پارکینگی

انواع مختلف درب اتوماتیک پارکینگی از سایز کوچک تا خیلی بزرگ وجود دارد که بنابر شکل ساختمان و نوع کاربری آن مورد استفاده قرار میگیرند؛ این نوع درب به صورت کلی به دو دسته تک لنگه و دو لنگه تقسیم می شود و انواع آن شامل موارد زیر می شود:

  • درب اتوماتیک کرکره ای
  • درب اتوماتیک زیرسقفی
  • درب اتوماتیک ریلی یا کشویی
  • راهبند
درب اتوماتیک پارکینگی

درب اتوماتیک پارکینگی ( تک لنگه )

از یک لنگه درب تشکیل شده که به طرف راست یا چپ باز می شود. دربهای تک لنگه یک فضای نود درجه ای را کاملا باز می نماید و امکان رفت و آمد اتومبیل را در مسیر پارکینگ راحت تر می کند. این نوع درب برای پارکینگ هایی کاربرد دارد که فقط یک خودرو از آن عبور کند و فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب اتوماتیک وجود داشته باشد. چنانچه درب های تک لنگه در اندازه های بزرگ ساخته شود علاوه بر اینکه جک نیرو مند تری لازم دارد، زمان لازم برای باز و بسته شدن آن هم بالا می رود.
باید اضافه کرد که استفاده از قفل برقی در دربهای اتوماتیک تک لنگه ضروری می باشد و در صورت نبود قفل برقی احتمال خطر باز شدن درب بر اثر فشار زیاد بالا می باشد.

درب اتوماتیک پارکینگی ( دو لنگه )

قالب و فرم این دربها به این صورت است که دو لنگه درب در کنار هم قرار گرفته و باز شدن دربها توسط جک ها فضای خوبی را برای تردد وسایل نقلیه فراهم می سازد. دربهای دولنگه بیشترین استفاده را دارد و می توان گفت بیش از 80 درصد دربهایی که در کشور وجود دارد ازاین نوع می باشد. درب اتوماتیک دو لنگه در ساختمان های مسقف و یا حیاط دار استفاده می شود و به اندازه ی طول هر لنگه درب ،باید فضا داخلی آن را آزاد گذاشت تا جای خالی برای باز و بسته شدن درب مهیا باشد. امکان باز شدن درب اتوماتیک دو لنگه به صورت جک بازویی و جک زیر سطحی امکان پذیر می باشد که هر کدام مزایای خود را دارند و برای ساختمان های مختلف قابل استفاده می باشند .

درب اتوماتیک پارکینگی

جنس های مختلف درب اتوماتیک پارکینگی

انواع درب اتوماتیک پارکینگی کدامند؟

  • درب اتوماتیک کرکره ای
  • درب اتوماتیک زیرسقفی
  • درب اتوماتیک ریلی یا کشویی
  • راهبند

جنس های مختلف درب اتوماتیک پارکینگی کدامند؟

درب های تک لنگه برای چه پارکینگ هایی کاربرد دارد؟

این نوع درب برای پارکینگ هایی کاربرد دارد که فقط یک خودرو از آن عبور کند و فضای مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب اتوماتیک وجود داشته باشد. چنانچه درب های تک لنگه در اندازه های بزرگ ساخته شود علاوه بر اینکه جک نیرو مند تری لازم دارد، زمان لازم برای باز و بسته شدن آن هم بالا می رود.

بابادر
مزایای درب اتوماتیک پارکینگی
• قابلیت تردد نامحدود
• کاهش و مقرون به صرفه شدن هزینه های مصرفی
• بالاتر شدن سطح ایمنی درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به درب های قدیمی
• تشخیص خودکار درب های اتوماتیک پارکینگی نسبت به مانعی که جلو راه آن باشد به این صورت که اگر مانعی جلو راه درب اتوماتیک پارکینگی قرار بگیرد از حرکت خود می ایستد و دوباره باز می شودکه این کار از خسارات و آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.
• عملکرد آسان در باز و بسته شدن توسط ریموت، کلید یا وسایل ارتباطی مانند تلفن همراه
• قابلیت نصب باطری ذخیره کننده برای کارکرد در زمان قطع برق؛
• دارای سنسور حرکتی و چشم مادون قرمز جهت کنترل و کاهش سرعت در برخورد با موانع؛
• داشتن حداقل صدا و حداکثر قدرت.

نمایش دادن همه 4 نتیجه

Show sidebar