مقالات سایبان

نحوه خرید سایبان و چادر مغازه مناسب

نحوه خرید چادر و سایبان مغازه مناسب

خرید و فروش آنلاین انواع چادر و سایبان مغازه به همراه خدمات نصب در محل مورد نظر توسط شرکت بابادر. تعمیر انواع سایبان دستی، برقی، اتوماتیک در انواع طرح ها.

فهرست

  • انواع چادر مغازه کدامند؟
  • مزایای استفاده از سایه بان مغازه چیست؟
  • تولید و تعمیر سایبان مغازه چگونه انجام می‌شود؟
  • مزایای نصب سایبان برقی مغازه چیست؟
  • سایبان مغازه مناسب محل زندگی شما چیست؟
  • چگونه می‌توان از چادر مغازه برای تبلیغات استفاده کرد؟
  • سایبان مغازه، برقی بهتر است یا دستی؟
  • سخن آخر درباره خرید چادر مغازه

در ابتدای روی کار آمدن چادر مغازه، آن‌ها را از جنس گونی یا پلاستیک می‌ساختند اما به مرور زمان و بالا رفتن تقاضا برای انواع سایبان برای مغازه، نمونه‌های برقی روی کار آمد. در این مقاله می‌خواهیم به ویژگی‌ها و انواع چادر مغازه اشاره کنیم تا راه شما برای خرید مناسب‌ترین سایبان مغازه هموار شود.

نحوه خرید چادر و سایبان مغازه مناسب

انواع چادر مغازه کدامند؟

چادرهای مغازه با توجه به مکان نصب، شهر مد نظر، جنس، قیمت و مدل، دارای انواع گوناگونی هستند که در ادامه می‌خواهیم هر کدام را معرفی کنیم.

چادر مغازه دستی

سایبان مغازه دستی که از قدیمی‌ترین انواع چادر مغازه نیز محسوب می‌شود، هیچ گونه موتور یا سیستم الکتریکی ندارد. یکی از مزایای اصلی سایه بان دستی، قیمت پایین و مقرون به صرفه است زیرا موتورهایی که در سایبان‌ مغازه برقی استفاده می‎شود، وارداتی هستند و قیمت بالایی دارند.

سایه بان مغازه کمتر از سایبان مغازه برقی دچار خرابی و استهلاک می‌شود. نداشتن موتور باعث می‌شود تعمیر و نگهداری آن کم هزینه و کم دردسر باشد.

چادر مغازه برقی

چادر مغازه برقی یک نوع پوشش متحرک است که می‌توان مقدار سایه‌ای که ایجاد می‌کند را به وسیله جریان برق تنظیم کرد. سایبان مغازه برقی در فضاهای مختلف قابل نصب هستند و با ریموت می‌توان آن را کنترل کرد.

چادر مغازه کالسکه ای

چادر مغازه کالسکه‌ای نمونه‌ای خاص و زیبا است و معمولاً برای عرض کم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای در و پنجره هایی که نسبتا کوچک هستند، گزینه سایبان مغازه کالسکه‌ای گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود.

چادر مغازه تاشو

این نوع سایبان مغازه از یک چتر جمع شونده یا سقف ساخته شده و دارای مدل های مختلف قوسی و تخت است. پارچه چادر مغازه تاشو از مقاومت بالایی در برابر نور خورشید، آب و روغن برخوردار هستند.

✪ مشاوره و سفارش 09128818367✪

فروش و نصب انواع درب کرکره اتوماتیک و کرکره برقی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در تهران

مزایای استفاده از چادر مغازه چیست؟

استفاده از چادر مغازه موجب دادن جلوه‌ای خاص به مغازه و پیرامون آن می‌شود. همچنین می‌توان از آن برای کارهای تبلیغاتی نیز استفاده کرد، از مغازه و وسایل خود در برابر عوامل محیطی همچون باران و اشعه نورخورشید محافظت کرد و نیز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی از آن بهره برد.

  • سایبان مغازه یک وسیله تبلیغاتی قوی برای مغازه به حساب می آید که با استفاده از آن می توان رهگذران را به داخل مغازه جذب کرد؛
  • سایبان مغازه باعث کاهش دمای داخل مغازه در روزهای گرم سال می­شود؛
  • با استفاده از سایبان نور کمتری وارد محیط مغازه می شود و علاوه بر حفظ کردن شما از تابش نور خورشید، باعث رفاه بیشتر مشتریان مغازه نیز می شود؛
  • با توجه به تنوع بالا در رنگ و طرح چادر مغازه، می­توانید طرح و رنگ متناسب با کسب و کار خود را از میان طرح های از پیش آماده سایبان مغازه انتخاب کنید و یا با سفارش سایبان مغازه، طرح مورد نظر یا تبلیغات خود را بر روی سایبان چاپ کنید.
  • با استفاده از سایبان مغازه برقی، دیگر نیازی به دخالت فیزیکی برای باز و بسته کردن سایبان نخواهید داشت.

تولید و تعمیر سایبان مغازه چگونه انجام می‌شود؟

در ساختمان انواع سایبان مغازه از انواع پارچه PVC، پارچه برزنت و پارچه سازه کشی استفاده شده است. اسکلت چادر مغازه از دو نوع فلزی و آلومینیوم است، البته نوع فلزی آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. موتوری که در سایه بان مغازه استفاده می‌شود، موتور توبولار است. دو ریموت جهت باز و بسته کردن در چادر مغازه برقی تعبیه شده است.

از جمله مشکلاتی که ممکن است برای سایبان مغازه به وجود بیاید، ایراد در گیربکس موتور سایبان مغازه است. در صورت بروز نقص در هر کدام از اجزاء، باید به یک کارشناس ماهر مراجعه کنید.

نصب سایبان مغازه

مزایای نصب سایبان مغازه چیست؟

  • سایبان مغازه، از ورود نور مستقیم به داخل مغازه و پلاسیده شدن و خراب شدن محصولات جلوگیری می‌کند.
  • چادر مغازه از وارد شدن برف و باران به داخل مغازه جلوگیری می‌کند.
  • می‌توان از سایه بان مغازه جهت چاپ لوگو تبلیغات استفاده کرد.
  • شیب سایبان مغازه تا 45 درجه قابل تنظیم است.
  • پارچه‌ی سایه بان مغازه در برابر آب و آتش مقاومت دارد.
  • می‌توان با نورپردازی چادر مغازه، از آن به عنوان تبلیغات محیطی نیز بهره برد.
  • علاوه بر زیبایی، دارای مقاومت در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی است.
  • انتخاب رنگ سایبان بر اساس دکوراسیون مغازه امکان‌پذیر است.
  • چادر مغازه در برابر هر نوع شرایط جوی، مقاومت ایجاد می‌کند.
  • برای سایبان مغازه، قابلیت شست‌وشو و تعویض پارچه وجود دارد.

سایبان مناسب مغازه شما کدام است؟

قبل از خرید سایبان مغازه باید به سوالاتی مرتبط با شهری که در آن زندگی می‌کنید، پاسخ دهید. تا بتوان جنس و متریال مناسب سایبان یا چادر مغازه مناسب را انتخاب کرد. در شهر گرم و خشک زندگی می‌کنید یا ابری و طوفانی؟ با بارش باران و برف شدید روبرو هستید یا آب و هوایی معتدل؟

عموماً ساکنان شهرهایی با بارش‌های مداوم باران، حتماً باید از سازه‌هایی با متریال مقاوم در مقابل رطوبت استفاده کنند. اگر در شهرتان باد و طوفان شدید همیشگی است، استفاده از سایبان های زنجیری که مقاوم در مقابل طوفان است، انتخاب درستی است.

چگونه می‌توان از سایبان مغازه برای تبلیغات استفاده کرد؟

می‌توان از سایبان مغازه، برای نوعی تبلیغات محیطی استفاده کرد. چادر مغازه این امکان را برای مالک خود ایجاد می‌کند که با هزینه کم بتواند تبلیغ مورد نظر خود را نیز انجام دهد.

چاپ تبلیغ بر روی سایبان مغازه موجب می‌شود که مشتریان تبلیغ قبل از ورود به مغازه، آن را مشاهده کنند، یا با دیدن تبلیغ روی چادر مغازه متوجه شوند که نوع کسب‌وکار شما چیست. این نوع روش تبلیغاتی نیازی به هزینه‌های بالای تبلیغاتی، اجاره مکان جهت تبلیغ یا پرداخت هزینه به شهرداری ندارد.

سایبان مغازه، برقی بهتر است یا دستی؟

یکی از تفاوت‌های اصلی میان سایبان مغازه دستی و نوع برقی آن، این است که در سایبان برقی، موتور توبلار نصب شده، وظیفه باز و بسته کردن آن را به عهده دارد در صورتی که در سایبان دستی این کار به صورت مکانیکی و توسط نیروی دست انجام می‌پذیرد.

وقتی میل لنگ در جای خود قرار داده شود می‌توان چادر مغازه را جمع کرد یا بست. در صورتی که این کار در سایبان برقی توسط یک دکمه یا کنترل از راه دور یا ریموت انجام می‌گیرد.

انتخاب نوع سایبان مغازه تاثیری در کیفیت پارچه یا متریال آن ندارد. سایبان‌ها همگی دارای پارچه‌های با کیفیت و متریال‌های مقاوم در مقابل آفتاب و بارش باران هستند و نوع متریال و پارچه‌ها در هر دو ثابت است و تغییری نمی کند. جنس متریال می‌تواند آلومینیوم یا هر نوع سازه سبک مقاوم ضد آب و پارچه‌ها نیز از جنس نانو، پی‌وی‌سی و… باشد.

سخن آخر درباره خرید چادر مغازه

همانطور که قبل‌تر گفتیم، چادر مغازه موجب بهتر شناساندن کسب وکار شما به مشتری می‌شود و توجه آن‌ها را حتی از فاصله دور جلب می‌کند. قبل از خرید سایه بان باید نوع آب‌وهوای شهر مدنظرتان را نیز در نظر بگیرید، سپس اقدام به خرید کنید. توجه داشته باشید که کدام نوع سایبان مغازه برای موقعیت‌های مکانی مغازه شما مناسب است.

منظور از موقعیت مکانی مغازه، موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی شهری است که مغازه شما در آن قرار دارد. بعضی از سایبان ها از لحاظ جنس پارچه به کار رفته در آن ها در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت، مقاومت متفاوتی نیز از خود نشان می دهند. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، بعضی از سایبان ها مناسب آب وهوای بارانی، بعضی دیگر مناسب اقلیم خشک و گرم و … هستند.

هنگام خرید سایبان به انتخاب مجموعه ارائه دهنده خدمات فروش و نصب سایبان نیز باید توجه کرد. مجموعه حرفه ای ارائه دهنده خدمات تعمیر، فروش و نصب سایبان معمولا خدمات فروش و پس از فروش متمایزتری نسبت به مجموعه های عادی در این زمینه ارائه می دهد. تسهیلات نصب در محل، اعزام تکنسین­های حرفه­ای و ضمانت محصولات از خدمات شرکت های حرفه ای خرید و فروش نصب سایبان و لوازم مشابه است.

شرکت مهندسی بابادر، با سابقه 15 ساله در زمینه فروش و نصب انواع کرکره برقی و سایبان، فرصت آن را داشته است که با افزایش تعداد مشتریان راضی خود، روزهای بیشتری با مجموعه بزرگتر و خدمات بیشتر در خدمت مشتریان باشد.

برای اطلاع از قیمت سایان مغازه و سایر محصولات، می توانید با کارشناسان مجموعه بابادر تماس برقرار نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *