مقالات کرکره برقی

موتور کرکره برقی ساید

موتور کرکره برقی ساید

موتور کرکره برقی ساید | بابادر

دلیل نامگذاری موتور کرکره های برقی ساید به این نام ، همانطور که از اسمش پیداست، محل قرارگیری آن است که در سمت چپ یا راست سایبان برقی و کرکره برقی نصب می‌شود. کاربرد موتور ساید کرکره برای سایبان‌های بزرگ و کرکره برقی هایی که با میزان تردد بالا، دهنۀ عریض، ارتفاع زیاد و تیغه های سنگین مانند پلی کربنات شفاف و غضروفدار است که موتور توبلار کرکره توانایی تحمل وزن آن را ندارد. موتور ساید کرکره انواع مخلتفی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

انواع موتور کرکره برقی ساید

موتور اس دی سی (SDC)

این نمونه از موتورها دارای ۲ مدل تک فاز و سه‌فاز می‌باشد. از مدل تک فاز آن برای سایبان‌هایی تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم، و برای وزن‌های بالاتر از مدل سه‌فاز آن استفاده می‌شود.

موتور بارزانته (Barzante)

از معروف‌ترین مدل‌های موتور ساید برشقی است که هم در مدل‌های ups دار (باطری دار) و هم بدون آن تولید می‌شود.

موتور اتومات

این برند جز باکیفیت‌ترین و محبوب‌ترین موتورهای کرکره برقی است که مدت زمان زیاد گارانتی ‌آن یکی از دلایل این محبوبیت است. این شرکت موتور ساید کرکره را در هر ۲ مدل ups دار و بدون ups تولید می‌کند. البته مدل ۱۰۰۰ کیلوگرم آن فقط با ups تولید می‌شود.

کرکره برقی و درب اتوماتیک بابادر

✪ مشاوره و سفارش 09128818367✪

فروش و نصب انواع درب کرکره اتوماتیک و کرکره برقی با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت در تهران

موتور لیفت توربو

این مدل از موتورها جز ارزان‌ترین مدل‌های موتور ساید کرکره است و فقط دارای ۲ مدل ۶۰۰ کیلوگرمی و ۸۰۰ کیلوگرمی است البته دارای هر دو مدل upsدار و بدون ups نیز می‌باشد.

 

مزایای موتور کرکره برقی ساید:

  • بی‌صدا بودن
  • نداشتن محدودیت وزنی و پرقدرت بودن
  • هنگام خرید موتور تمامی متعلقات ضروری مانند برد، ریموت ها، صفحه پلیت و اندکپت یاتاقان داخل پکیج وجود دارد ( برخلاف موتور تیوبلار که این قطعات باید به صورت جداگانه خریداری شود)
  • وجود باتری بک آپ (در مدل ۲۴ ولتی)‌ که سایبان را در زمان قطعی برق می‌تواند چند مرتبه سایبان و کرکره را باز و بسته کند
  • این موتور به دلیل قرار گرفتن در قسمت خارجی سایبان و کرکره های برقی، در زمانی که دچار نقص و خرابی می‌شود برای تعمیر کرکره برقی نیازی به پایین آوردن کل سایبان و دمونتاژ کردن کرکره نیست
  • قابلیت استفاده برای مکان‌هایی با تردد بالابیرون از محور کرکره بودن این موتور باعث می‌شود تحت فشار کمتری قرار بگیرد و در نتیجه عمر بیشتری داشته باشد
  • دارای سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط کرکره در صورت نقص فنی

معایب موتور کرکره برقی ساید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *