بابادر، ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید. به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک، رفت و آمد از آن به سهولت صورت می پذیرد و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است . درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعات خاصی استفاده می‌شود. بابادُر با سال ها تجربه در زمینه درب های اتوماتیک، این امکان را فراهم نموده است تا کنترل رفت و آمد و در نتیجه برقراری امنیت به بهترین نحو ممکن انجام پذیرد. بابادر با بهره گیری از بهترین درب های اتوماتیک علاوه بر ارائه کیفیت بالا، زیبایی خیره کننده ای نیز به نمای ساختمان می بخشند و با ارائه خدمات برتر و قابل اعتماد در زمینه درب اتوماتیک، در انتخاب هر چه بهتر به شما کمک می کند. اگر به دنبال دریافت راهنمای خرید درب های اتوماتیک  هستید، کارشناسان ما جهت پاسخگویی و مشاوره رایگان در خدمت شما هستند. همچنین با خرید از بابادر، تمامی خدمات درب های اتوماتیک از جمله نصب درب های اتوماتیک، تعمیر درب های اتوماتیک، نصب قطعات جانبی و ... را با خیال آسوده به این شرکت بسپارید. درب اتوماتیک برقی دارای انواع مختلفی مثل درب کرکره ای، درب شیشه ای، درب پارکینگی و درب صنعتی می باشد.

جهت مشاوره رایگان در زمینه درب های اتوماتیک با بابادُر در ارتباط باشید

(پشتیبانی 24 ساعته )

درب اتوماتیک صنعتی

بابادر
چرا باید از دربهای اتوماتیک صنعتی در کارخانجات استفاده کرد ؟
استهلاک بسیار بالای محیط های صنعتی بدلیل تردد مداوم وسایل نقلیه و افراد
وجود گرد و غبار و آلودگی های محیطی ناشی از تردد های مداوم
تردد بسیار بالا
سرعت بالای تردد وسایل نقلیه و افراد بدلیل افزایش بهره وری تولید

امروزه در بسیاری از کارخانجات، انبار ها، سوله ها و... برای بهره وری بیشتر، جلوگیری از اتلاف انرژی و از همه مهمتر سرعت بخشیدن به کار از درب‌ صنعتی برقی (اتوماتیک) استفاده می‌شود. از مزایای ویژه این درب‌ها که به علت صنعتی بودن توسط موتورهای ویژه ای طراحی و تولید می‌شود، سرعت بسیار بالا، تردد نامحدود، استهلاک و خرابی بسیار پایین است. از قابلیت های این نوع درب میتوان به مواردی چون امنیت بالا، دوام عالی، کیفیت بالا و ماندگاری قابل توجه آن اشاره کرد. درب برقی صنعتی با مزایا و کاربرد های بسیار می تواند در مصرف انرژی محل مورد نظر شما، صرفه جویی در انرژی را به همراه داشته باشد. در کارخانجات و واحدهای صنعتی که ماشین آلات بزرگ صنعتی رفت و آمد می کنند و یا برای انتقال کالاها از کامیون ها و ابزارهای حمل و نقل عظیم الجثه استفاده می شود درب های الکترونیکی یک ضرورت به شمار می رود چرا که باز کردن دربهای صنعتی بزرگ و بلند این واحد ها با نیروی مکانیکی و نیروی انسانی دشوار و کند خواهد بود.

عملکرد درب های اتوماتیک صنعتی

فروش و نصب فوری کرکره برقی و درب اتوماتیک در تهران

درب اتوماتیک صنعتی به صورتی عمل می نماید که علاوه بر فراهم نمودن بیشترین فضای بازشو ممکن، کمترین فضا را اشغال نماید. برای این منظور، این درب اتوماتیک معمولا با حرکت دادن پنل به سمت بالا، عمل میکند. سرعت باز و بسته شدن درب اتوماتیک ویژگی دیگری است که در مکانهای صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است و با دربهای اتوماتیک استاندارد متفاوت است. به عبارت دیگر، درب اتوماتیک صنعتی از سرعت باز و بسته شدن بالایی برخوردار است.از جمله دیگر خصوصیات کرکره برقی صنعتی امکان خلاصی و حرکت دستی در هنگام قطع برق را دارد.

انواع درب های صنعتی

جنس درب های اتوماتیک صنعتی

خرید کرکره برقی و درب اتوماتیک

جنس کرکره برقی صنعتی از آلومینیوم سخت با آلیاژ 6063 در دو نوع اکسترودی و رول فرم می باشد.تنوع رنگی کرکره برقی صنعتی مطابق سلیقه(رنگ آمیزی الکترو استاتیک) می باشد.این درب اتوماتیک دارای مشخصات استاندارد نیست، از این رو هیچ گونه محدودیتی در ساخت آنها وجود ندارد و می توان آن را در هر ورودی با عرض و ارتفاع پیاده سازی نمود.

تیغه های به کار رفته در درب های اتوماتیک صنعتی

تیغه ها در انواع یک جداره، دوجداره، پانچی و ضد سرقت در بازار وجود دارند. طراحی اصولی و استحکام این نوع تیغه ها از نظر فرم، امکان استفاده در کاربرد های مختلف را فراهم می سازد. با توجه به اینکه اغلب سوله ها در محیط های صنعتی و خارج از شهر قرار دارند و در این نواحی وزش شدید باد وجود دارد باید از نصب تیغه های دارای سوراخ پرهیز کنیم تا گرد و غبار و خاک وارد محیط داخل نشود. پرکاربرد ترین تیغه کرکره برقی صنعتی جهت سوله های انبار و کارخانه، تیغه کرکره آلومینیومی است. دیگر تیغه پرکاربرد جهت کرکره برقی صنعتی سوله و ساختمان های صنعتی کرکره برقی شفاف نانو پلی کربنات است که معمولا تا ابعاد  6*6 متر مربع به صورت یک تکه و یا بصورت ترکیبی با تیغه های آلومینیومی اجرا میشود.

تجهیزات ایمنی و امنیتی کرکره برقی صنعتی

هنگامی که انواع درب اتوماتیک به کار گرفته می شود، فراهم کردن ایمنی کافی از اهمیت زیادی برخوردار است، در درب اتوماتیک صنعتی فراهم نمودن امنیت چندین برابر اهمیت دارد؛ به این دلیل که می تواند خسارات جانی و مالی جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. در دربهای اتوماتیک صنعتی، به منظور فراهم آوردن امنیت کافی، از مدار کنترل فرمان استفاده می شود که قابلیت اطمینان بالایی دارد. این مدار کنترل فرمان در مقابل تغییر جریان و یا تغییر ولتاژ برق مقاومت خوبی را فراهم می نمایند. همچنین، به منظور پیشگیری از برخورد افراد و یا اتومبیلها با این نوع از دربهای اتوماتیک، از تجهیزات مختلفی که بر مبنای پرتو نور ساخته شده اند، به کار گرفته میشود. این تجهیزات تا حد ممکن می توانند از بروز خسارات مالی و جانی جلوگیری نمایند. با توجه به تردد ماشین آلات و نفرات مختلف از زیر کرکره برقی صنعتی سوله و انبار حتما لازم است برای آن فتوسل مادون قرمز به عنوان سنسور ایمنی نصب شود تا در صورتی که در زیر کرکره های برقی صنعتی شخصی یا وسیله ای قرار داشته باشد، از حرکت کرکره صنعتی جلوگیری شود. لازم به ذکر است قیمت فتوسل در مقایسه با کل درب کرکره ای بسیار ناچیز است و نصب آن اکیدا توصیه میگردد. همچنین جهت حفظ نکات ایمنی و ضد سرقت نمودن کرکره های صنعتی توصیه می شود برای آن آویز قفل نصب گردد.

تماس با کارشناسان بابادر
فروش و نصب فوری کرکره برقی و درب اتوماتیک در تهران

کاربرد کرکره برقی صنعتی

به دلیل معماری ساختمانهای صنعتی و شرایط حاکم بر اینگونه مکانها، پیاده سازی دربهای اتوماتیکی که برای منازل و ساختمانهای تجاری و اداری به کار برده میشوند، غیر ممکن خواهد بود. از طرف دیگر، به کار گرفتن درب اتوماتیک برای مکانهای صنعتی معمولا اجتناب ناپذیر است. از کاربرد درب های صنعتی اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تردد های بسیار زیاد مانند ورودی برج های 100 واحد به بالا
  • سوله های با ارتفاع زیاد صنعتی مانند آشیانه هواپیما
  • دربهایی که در مناطق بد آب و هوایی با وزش باد های غیر معمول مثل مناطق کوهستانی
  • اماکن تجاری با سطح امنیتی بسار بالا مثل جواهر فروشی های بزرگ و خزانه های پولی، ایستگاه های آتش نشانی، فرودگاه ها و غیره

قیمت درب اتوماتیک صنعتی

برای فراهم کردن امکان پیاده سازی دربهای اتوماتیک در محیطهای صنعتی، لازم است تا ابعاد درب به صورت سفارشی و متناسب با فضای ورودی محیط صنعتی ساخته شود.با توجه به توضیحات مشخص شد که درب های صنعتی دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و قیمت های آنها نیز متفاوت می باشد. درب های صنعتی در ابعاد گوناگونی ساخته می شوند و سرعت کار آنها نیز بالاتر از سایر درب های می باشد. سرعت حرکت درب های صنعتی اتوماتیک به نوع موتور آنها بستگی دارد. همچنین این نوع درب های در برابر تغییرات جریان و ولتاژی که ممکن است در محیط های صنعتی اتفاق بیفتد مقاومت خوبی دارند. تمام این موارد به علاوه موارد دیگری مانند برند تولید کننده درب صنعتی اتوماتیک در تعیین قیمت آن موثر هستند. برای دریافت لیست قیمت درب صنعتی اتوماتیک می توانید با کارشناسان فروش بابادر تماس بگیرید.

فروش و نصب فوری کرکره برقی و درب اتوماتیک در تهران
تماس با کارشناسان بابادر

کرکره صنعتی

درب های اتوماتیک کرکره برقی در محیط های صنعتی به دلیل کاهش زمان نقل و انتقالات و جلوگیری از برودت هوا در کارخانه و محیط های صنعتی رونق فراوانی پیدا کرده است. با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسائط نقلیه مثل کامیون، لیفتراک و ... استفاده از درب های کرکره ای صنعتی به انتخاب کارخانه داران و صاحبان سوله ها و کارگاه ها تبدیل شده است. نصب و راه اندازی درب های صنعتی کرکره ای متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها (وزن تیغه ها) متفاوت است و تمامی روش های نصب مطابق با استانداردهای بین المللی و مطابق با روند روز دنیا انجام می شود.

ویژگی های درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای

  • بالا بودن سرعت و امکان تردد نامحدود در آن
  • حرکت درب اتوماتیک با پنل پایین و بالا و استاپ
  • امنیت بالا در جلوگیری از ورود سارقین
  • دارای قابلیت نصب باطری برای ذخیره انرژی در زمان قطعی برق
  • تجهیز درب اتوماتیک صنعتی کرکره ای به سیستم برخورد با مانع
  • دارای ویژگی ترمز اضطراری برای جلوگیری از سقوط درب اتوماتیک
  • دارای ویژگی بی صدا بودن و عایق بودن آن در صورت استفاده از تیغه های دوجداره فومدار
  • عملکردی به صورت آسان در بسته و باز شدن درب اتوماتیک توسط ریموت یا تلفن همراه

روش های نصب کرکره صنعتی

  • نصب با سیستم پایه متحرک
  • نصب با ۳ پایه موتور
  • نصب با سیستم چرخ دنده و زنجیر

چرا باید از درب صنعتی در کارخانجات استفاده کرد؟

استهلاک بسیار بالای محیط های صنعتی بدلیل تردد مداوم وسایل نقلیه و افراد وجود گرد و غبار و آلودگی های محیطی ناشی از تردد های مداوم تردد بسیار بالا سرعت بالای تردد وسایل نقلیه و افراد بدلیل افزایش بهره وری تولید

عملکرد درب های صنعتی برقی چگونه است؟

درب صنعتی برقی به صورتی عمل می نماید که علاوه بر فراهم نمودن بیشترین فضای بازشو ممکن، کمترین فضا را اشغال نماید. برای این منظور، این نوع درب معمولا با حرکت دادن پنل به سمت بالا، عمل میکند.

انواع درب های صنعتی کدامند؟

1. کرکره ای 2. کشویی 3. سکشنال 4. پرسرعت(های اسپید)

درب های صنعتی برقی از چه جنسی ساخته میشوند؟

جنس کرکره برقی صنعتی از آلومینیوم سخت با آلیاژ 6063 در دو نوع اکسترودی و رول فرم می باشد.تنوع رنگی کرکره برقی صنعتی مطابق سلیقه(رنگ آمیزی الکترو استاتیک) می باشد.

نمایش دادن همه 4 نتیجه

Show sidebar